کارشناس آمریکایی: توانایی‌های ایران را دست کم نگیرید

مشرق نیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 09:30
«دانیل ال دیویس» سرهنگ بازنشسته آمریکایی و تحلیلگر «نشنال اینترست» در پیامی با تاکید براینکه نباید توانایی‌های ایران را دست کم گرفت گفت اکنون وقت آن رسیده است که به اشتباه خود اعتراف کنیم.

به گزارش مشرق، ال دیویس در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت که حمله ایران به شهر دیمونا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، به وضوح خطر دست کم گرفتن توانایی‌های نظامی این کشور را نشان داد.

وی افزود: این ضربه وحشتناک بار دیگر این واقعیت را آشکار کرد که ایران همچنان از نظر نظامی قابل دوام و دفاع موشکی آمریکا و (رژیم) اسرائیل همچنان نفوذپذیر است.

ال دیویس همچنین با تاکید بر اینکه اگر به دنبال پایان این جنگ هستیم باید کار متفاوتی انجام دهیم، خاطرنشان کرد: مطرح کردن این ادعا که در جنگ پیروز شده‌ایم ممکن است برای تبلیغات خوب باشد اما هیچ کاری برای محافظت از اسرائیلی‌ها یا نیروهای آمریکایی در منطقه انجام نمی‌دهد.

این کارشناس آمریکایی در ادامه تصریح کرد: وقت آن رسیده است که به اشتباه خود اعتراف کنیم و راه دیپلماسی را در پیش بگیریم.

وی افزود: نادیده گرفتن واقعیت‌های میدانی و تلاش برای تشدید فشار با استفاده از نیروهای زمینی، فقط منجر به عمیق‌تر شدن شکست راهبردی ما خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.