دستور وزیر کشور به استانداران برای رفاه در سفرهای نوروزی

همشهری آنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 09:56
وزیر کشور طی دستوری به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرد: تمام ظرفیت‌های ستاد سفرهای نوروزی، در خدمت تمامی نیازهای مسافران باشد و آرامش و رفاه را برای هموطنان فراهم شود.

به گزارش همشهری آنلاین، مومنی در این دستور تصریح کرده است: در سطح استان، بازرسی استانداری‌ها و همچنین فرمانداران در سطح شهرستان بر نحوه رسیدگی به موضوعات حمل و نقل، اسکان، سوخت، کالاهای اساسی و مایحتاج روزانه مردم، نظارت لازم را داشته باشند.

وزیر کشور با اشاره به شرایطی که جنگ تحمیلی دشمن آمریکایی-صهیونی ایجاد کرده و برخی از مردم پیش از تعطیلات نیز به سفر رفته بودند، تأکید کرد: در برخی استان‌ها اسکان اضطراری مسافران در اولویت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه مدیران اجرایی استانی از قبل سازوکارهای لازم برای میزبانی شایسته را تدارک دیده‌اند، اما برای اطمینان خاطر مسافران نوروزی و رفع مسائل یا مشکلات احتمالی به ویژه در استان‌های مسافرپذیر، از ظرفیت‌هایی که ستاد سفرهای نوروزی فراهم کرده‌ است، به‌شکل بهینه استفاده شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.