خبر امیدوارکننده از خارجی‌های پرسپولیس به ایران

خبرورزشی دوشنبه 03 فروردین 1405 - 10:01
اعضای خارجی تیم فوتبال پرسپولیس به مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند که به ایران باز خواهند گشت.

با حمله آمریکا و اسرائیل به خاک کشورمان، بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به دنبال این حمله، بازیکنان خارجی و اعضای کادرفنی خارجی پرسپولیس از طریق مرز بازرگان راهی ترکیه شده و سپس از آنجا راهی کشورهای خود شدند.

باشگاه پرسپولیس بعد از خروج آنها به صورت مستمر با اعضای خارج خود در ارتباط بوده و پیگیر وضعیت بازیکنان و اعضای کادرفنی‌ است.

پیگیری‌ها از این موضوع حکایت دارد که هیچکدام از اعضای خارجی سرخ‌پوشان قصد فسخ قرارداد خود را ندارد. آنها بارها به مدیران پرسپولیس تاکید کرده‌اند با پایان جنگ به ایران باز خواهند گشت و به قرارداد خود با پرسپولیس پایبند هستند.

بیشتر بخوانید: هدیه پرسپولیس به قلعه‌نویی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.