حمله به فرستنده رادیویی بندرعباس؛ یک شهید و یک مجروح

خبرآنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 10:27
مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس اعلام کرد: فرستنده ۱۰۰ کیلوواتی AM این مرکز در بندرعباس هدف حمله قرار گرفته که در پی آن یک نفر شهید و یک نفر دیگر مجروح شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رییسی مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس شامگاه یکشنبه گفت: در حمله ای به فرستنده رادیویی بندرعباس که مغایر با قوانین بین‌المللی بوده، یکی از نیروهای صیانت مرکز خلیج فارس به شهادت رسیده و یک نفر دیگر نیز مجروح شده است.

به روایت ایرنا، وی افزود: با وجود این حادثه، هیچ اختلالی در برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس ایجاد نشده و پخش برنامه‌ها همچنان طبق روال گذشته ادامه دارد.

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.