نظارت نوروزی بر تأسیسات گردشگری مازندران تشدید شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 10:32
ساری- معاون گردشگری مازندران با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی، از اجرای طرح‌های گسترده نظارتی در استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۸۰۰ بازدید از مراکز گردشگری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اسحاقی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای گردشگری استان اظهار کرد: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، نظارت بر عملکرد مراکز اقامتی، پذیرایی و سایر تأسیسات گردشگری با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ تیم تخصصی مسئولیت این نظارت‌ها را بر عهده دارند، افزود: از این تعداد، ۲۱ تیم در شهرستان‌ها مستقر هستند و ۹ تیم نیز از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان فعالیت می‌کنند تا روند خدمات‌رسانی به مسافران به‌صورت مستمر ارزیابی شود.

اسحاقی ادامه داد: بررسی آمارها نشان می‌دهد از ۲۵ اسفند تا ابتدای فروردین بیش از ۱۳۰۰ بازدید انجام شده و پیش از آن نیز در فاصله ۱۰ تا ۲۵ اسفند، حدود ۵۰۰ بازدید دیگر به ثبت رسیده است که در مجموع تعداد بازدیدها از مرز ۱۸۰۰ مورد عبور کرده است.

معاون گردشگری مازندران هدف از این اقدامات را ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایت گردشگران عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با رصد دقیق عملکرد مراکز، نواقص احتمالی به‌سرعت برطرف شود.

وی در پایان یادآور شد: سامانه ۰۹۶۲۹ به‌صورت شبانه‌روزی در دسترس مسافران قرار دارد و گردشگران می‌توانند هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود را از این طریق ثبت کنند تا در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.