اذعان رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نفر در نتیجه آتش خودی

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 10:38
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک صهیونیست در نتیجه اصابت آتش توپخانه نیروهای خودی به هلاکت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یک صهیونیست در منطقه مسعاف عام در نتیجه اصابت با آتش توپخانه ای خودی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده است.

این گزارش می افزاید که توپخانه رژیم صهیونیستی در شلیک خود دچار اشکال شده که در نتیجه آن این اتفاق روی داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر برای اعلام تلفات خود در نتیجه حملات موشکی و پهپادی ایران و حزب الله لبنان، دلایل و توجیهات مختلفی از جمله تصادف، اصابت با آتش خودی و ... را مطرح می کند.

از سوی دیگر رسانه های صهیونیستی از بروز یک حالت فوق العاده در در بخش غربی مرزهای لبنان خبر دادند که در نتیجه واژگون شدن یک سکوی پرتاب موشک های زمین به زمین دور برد صورت گرفته ودر نتیجه این اتفاق دو نظامی اسرائیلی زخمی شده اند.

ارتش اسرائیل اعلام کرده است که خسارت ها در نتیجه این حادثه امنیتی را بررسی می کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.