تاکید وزیر کشور بر تشدید نظارت بر خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

صدا و سیما دوشنبه 03 فروردین 1405 - 11:06
وزیر کشور در دستوری به استانداران، بر ضرورت نظارت بر حمل و نقل، اسکان و تامین مایحتاج مردم در ایام نوروز تأکید کرد و خواستار بهینه‌سازی خدمات به مسافران شد.

تاکید وزیر کشور بر تشدید نظارت بر خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اسکندر مومنی، وزیر کشور، روز دوشنبه سوم فروردین ماه ۱۴۰۵ در دستوری به استانداران سراسر کشور، بر تشدید نظارت‌ها بر حوزه‌های کلیدی خدمات‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی تأکید کرد.

وزیر کشور با اشاره به شرایط ناشی از جنگ تحمیلی دشمن آمریکایی-صهیونیستی در کشور، خواستار نظارت مستمر بر نحوه رسیدگی به موضوعات حمل و نقل، اسکان، سوخت، کالا‌های اساسی و مایحتاج روزانه مردم شد.

مومنی در این دستور خطاب به استانداران تأکید کرد: در سطح استان، بازرسی استانداری‌ها و همچنین فرمانداران در سطح شهرستان بر نحوه رسیدگی به این موضوعات نظارت لازم را داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه برخی از مردم پیش از تعطیلات نیز به سفر رفته بودند، افزود: در برخی استان‌ها اسکان اضطراری مسافران در اولویت بوده است.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه مدیران اجرایی استانی از قبل سازوکار‌های لازم برای میزبانی شایسته را تدارک دیده بودند، اما برای اطمینان خاطر مسافران نوروزی و رفع مسائل یا مشکلات احتمالی به ویژه در استان‌های مسافرپذیر، از ظرفیت‌هایی که ستاد سفر‌های نوروزی فراهم کرده است، به‌شکل بهینه استفاده شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.