رئیس سازمان مدیریت بحران کشور: خسارات ناشی از جنگ به دولت ارایه شده است

الف دوشنبه 03 فروردین 1405 - 11:51
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از برآورد خسارت های وارد شده به مردم در جنگ و ارایه آن به دولت خبر داد.

به گزارش ایرنا از وزارت کشور، حسین ساجدی نیا روز دوشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۵ مهمترین اقدامات سازمان مدیریت بحران کشور در جنگ رمضان را تشریح کرد و گفت: ستاد اضطراری ملی مدیریت بحران از ابتدای جنگ رمضان تشکیل شده و در راستای مدیریت امور مربوط به این سازمان ۱۱ دستورالعمل به استانداران ابلاغ شده است.

وی ارزیابی خسارات ناشی از جنگ را از دیگر اقدامات این سازمان دانست و افزود: این سازمان در روزهای اخیر با بسیج همه ادارات کل استان ها، برآورد خسارت‌های وارد شده را به خصوص در حوزه حقوق مردم عزیز کشورمان انجام داده و به دولت ارائه کرده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور هماهنگی بین دستگاه ها برای امداد و نجات، آوار برداری و اسکان اضطراری را از دیگر اقدامات سازمان مدیریت بحران در ایام جنگ اخیر برشمرد.

وی با اشاره به حضور موثر کارکنان این سازمان در محل کار گفت: تشکیل «قرارگاه ایران من» و هماهنگی اتوبوس برای بازگشت حجاج به شهرهای خود و همکاری در تأمین آب قشم از اقدامات این سازمان در طول مدت جنگ رمضان است.

ساجدی‌نیا با اشاره به گزارش دهی مستمر اقدامات به وزیر کشور یادآور شد: همچنین طی دو مرحله همراه با اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس از مناطق آسیب‌دیده نیز بازدید میدانی انجام شده و وکلای ملت در جریان اقدامات این سازمان قرار گرفته‌اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به حضور معاون اول رئیس جمهور در محل سازمان مدیریت بحران کشور برای بررسی امور و ارزیابی اقدامات انجام شده، بر پای کار بودن این سازمان با تمام قوت تاکید کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.