کارکنان نظام سلامت با تمام توان در حال ارائه خدمات هستند

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 12:01
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: کارکنان نظام سلامت با تمام توان در حال ارائه خدمات هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت در توضیح آخرین وضعیت ارائه خدمات اظهار کرد: در پی حمله جنایتکارانه صورت‌گرفته علیه کشورمان، شمار قابل توجهی از غیرنظامیان شهید و یا مجروح شده اند و بخشی از کادر سلامت نیز در این میان دچار آسیب شده‌اند؛ به‌گونه‌ای که پنج نفر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این حملات جنایتکارانه به شهادت رسیده‌اند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: کارکنان نظام سلامت، هم‌پای نیروهای مدافع امنیت، در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند و با تمام توان در حال ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های درمانی شیراز گفت: این شهر با برخورداری از بیمارستان‌های بزرگ و حضور اساتید و متخصصان مجرب، پذیرای مجروحان استان‌های همجوار نیز هست و در این بازدید شاهد ارائه خدمات مطلوب بوده‌ایم.

رئیسی تأکید کرد: حوزه سلامت در استان فارس با تمام توان در خدمت مردم است و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد و تأمین داروهای ضروری، تجهیزات مورد نیاز و نیروی انسانی متخصص به‌خوبی انجام شده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: تمامی مراکز بهداشتی ‌درمانی و بیمارستان‌های استان فعال هستند و خدمات مراقبت‌های اولیه شامل پیگیری مادران باردار، واکسیناسیون، مراقبت‌های بهداشتی و همچنین نظارت ‌ها بدون وقفه در حال انجام است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.