یک جنگنده دیگر آمریکایی سقوط کرد

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 12:12
شبکه العهد عراق اعلام کرد که یک جنگنده دیگر آمریکایی در آسمان ایران مورد اصابت قرار گرفته و در کویت سقوط کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری العهد اعلام کرد که یک جنگنده آمریکایی در حریم هوایی ایران مورد اصابت قرار گرفته است.

بر اساس گزارش این رسانه عراقی، جنگنده مذکور در آسمان ایران مورد اصابت قرار گرفته و در کویت سقوط کرده است.

منابع رسانه ای جزئیات بیشتری از سقوط این جنگنده و همچنین نوع آن ذکر نکرده اند.

پیش از این نیز چندین جنگنده آمریکایی و صهیونیستی از جمله یک جنگنده اف 35 توسط سیستم پدافندی ایران مورد اصابت قرار گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.