تجمع ژاپنی‌ها و ایرانیان مقیم توکیو در حمایت از ایران

مشرق نیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 12:26
ژاپنی‌ها و همچنین ایرانیان مقیم ژاپن در حمایت از ایران تجمع در توکیو برگزار کرده و تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق،‌ جمعی از ایرانیان مقیم توکیو، به دعوت یک گروه مردمی ژاپنی، در تجمع هزار نفری این گروه در منطقه شیبویا در شهر توکیو که در حمایت از ایران و در محکومیت حملات برگزار شده بود، شرکت کردند.

یکی از ایرانیان، با قرائت بیانیه‌ای به زبان ژاپنی، ضمن محکومیت تجاوزات علیه ایران، خواستار همبستگی جامعه بین‌الملل و تلاش برای توقف جنگ شد.

وی این بیانیه را از جانب تمامی مردم ایران خواند و گفت کشتن جان انسان‌های بی‌گناه در هیچ جای دنیا پذیرفتنی نیست.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.