۶۱۱ خودرو در کولاک تاراز نجات یافتند

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 12:29
اهواز - رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیکا گفت: با تلاش نجاتگران این مجموعه، صدها خودرو و ده‌ها خانوار گرفتار در برف و کولاک محور تاراز از شرایط بحران خارج شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کرمعلیان پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بارش برف و کولاک شدید در منطقه تاراز موجب انسداد موقت محور خوزستان - چهارمحال و بختیاری شد و نیروهای هلال‌احمر بلافاصله برای امدادرسانی وارد عمل شدند.

وی گفت: با تلاش امدادگران جمعیت هلال‌احمر اندیکا، تعداد ۶۱۱ خودرو از برف و کولاک رهاسازی و امدادرسانی شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیکا افزود: در این عملیات ۱۶۹ نفر شامل ۴۳ خانوار اسکان اضطراری یافته و خدمات تغذیه اضطراری دریافت کردند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۵۰ عدد کنسرو لوبیا، ۱۰۰ عدد کنسرو ماهی، ۱۰۰ بطری آب معدنی و ۱۰۰ قرص نان میان افراد گرفتار در برف توزیع شد.

کرمعلیان توضیح داد: این عملیات بیش از ۹ ساعت ادامه داشت و طول مسیر گرفتار در ترافیک و انسداد حدود ۶ کیلومتر برآورد شد؛ میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته نیز به ۲۰ میلی‌متر رسید.

وی گفت: با تلاش نیروهای عملیاتی و عوامل راهداری، مسیر تاراز بازگشایی و تردد برقرار شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیکا بیان کرد: در این عملیات سه خودروی امدادی شامل آمبولانس، ست نجات و هایلوکس به همراه ۶ نجاتگر و پرسنل هلال‌احمر به کار گرفته شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.