پس از حمله موشکی ایران؛ انتقال مسافران فرودگاه بن گوریون به پناهگاه

همشهری آنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 12:36
رسانه‌های صهیونیستی نوشتند حملات موشکی جدید ایران به اراضی اشغالی فلسطین، آژیرهای هشدار را به صدا درآورد و منجر به انفجارهای شدید در مناطق مختلف شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، پس از حملات موشکی از ایران، کانال ۱۲ عبری نیز گزارش داد که همه مسافران فرودگاه بن گوریون به یک منطقه امن منتقل شده‌اند.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیرهای هشدار در تل‌آویو بزرگ و مرکز اراضی اشغالی فلسطین پس از رصد شلیک موشک از ایران به صدا در آمده است و توصیه شده فورا شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها بروند.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی همچنین از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار تا جنوب اراضی اشغالی و غلاف غزه پس از شلیک موشک از ایران خبر داد.

آژیرهای هشدار در نقب غربی، بیت شیمش، کریات جات،‌ اسدود در جنوب تل‌آویو، عسقلان و غلاف غزه به صدا درآمد.

رسانه‌های فلسطینی از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در مناطق مرکزی فلسطین نیز خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که براساس ارزیابی‌های اولیه، یکی از موشک‌های شلیک شده، با کلاهک خوشه‌ای بوده است.

رسانه‌های عبری از سقوط یک موشک در عسقلان و انفجار در منطقه دشت ساحلی الشفلا خبر دادند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که موشک‌های ایرانی در محله آغامیم در عسقلان نزدیک ایستگاه‌های نفت و برق، فرود آمده‌اند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.