هاآرتص: تنگه هرمز می‌تواند به ویتنام ترامپ تبدیل شود        

الف دوشنبه 03 فروردین 1405 - 12:50
یک روزنامه صهیونیستی طی گزارشی اعلام کرد: تنگه هرمز می‌تواند به ویتنام ترامپ تبدیل شود.

به گزارش تسنیم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز دوشنبه طی گزارشی اعلام کرد: تنگه هرمز می‌تواند به ویتنام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، تبدیل شود.

در ادامه این گزارش آمده است: اهداف جنگی که ترامپ در ابتدا ارائه داد، کمرنگ شده و به «آزادسازی نفت» تبدیل شده است.

 روزنامه معاریو نیز در همین راستا نوشت: ایران تسلیم نخواهد شد و تهدیدات خود را عملی خواهد کرد.

در ادامه آمده است: سناریو ترامپ ممکن است منطقه را به وضعیتی سوق دهد که هرگز ندیده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.