آثار ثبت ملی دفاع مقدس در خوزستان در حملات دشمن متجاوز آسیب دیدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 13:02
اهواز - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از آسیب دیدن برخی آثار ثبت ملی شده دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جوروند پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: صبح شنبه اول فروردین مجموعه گردشگری «ریتاج» اهواز مورد اصابت و حمله دشمنان آمریکایی و صهیونیستی قرار گرفت.

وی گفت: این حمله خصمانه متاسفانه منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان در این مرکز گردشگری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان بیان کرد: با هدف حفاظت از آثار تاریخی استان در زمان جنگ، نشان «سپر آبی» در بسیاری از بناهای تاریخی نصب شده است و این روند در سایر اماکن و موزه‌ها نیز ادامه دارد.

وی توضیح داد: با وجود نصب نشان «سپر آبی» اما دشمنان به هیچ پروتکلی پایبند نیستند و این نشانه‌ها مانع حملات آن‌ها نمی‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: در حمله ائتلافی رژیم صهیونیستی و آمریکا، برخی آثار ثبت‌شده ملی دفاع مقدس بر اثر اصابت تخریب یا دچار آسیب شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.