بدون برق، ادامه حیات در اسرائیل غیرممکن است

همشهری آنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 13:08
مدیرعامل نوگا انرژی با اشاره به تهدیدات مطرح‌شده از سوی ایران گفت: بدون برق، ادامه زندگی در اسرائیل عملا غیرممکن است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، شائول گلدشتاین، مدیرعامل نوگا انرژی و اپراتور مستقل سیستم شبکه انرژی اسرائیل هشدار داد که بدون برق، ادامه زندگی در اسرائیل با اختلال جدی مواجه شده و عملاً غیرممکن می‌شود.

وی افزود: در صورت قطع برق به مدت ۷۲ ساعت، شرایط زیستی در اسرائیل به نقطه بحرانی خواهد رسید و ادامه زندگی در این سرزمین ممکن نخواهد بود.

مدیرعامل نوگا انرژی در پایان با اشاره به تهدیدات مطرح‌شده، گفت: ایران اعلام کرده است در صورت هرگونه حمله به تأسیسات برق خود، تأسیسات برق و نفت در منطقه و رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.