تکمیل ۳ مخزن ذخیره آب در استان ایلام

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 13:44
ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از اتمام عملیات ساخت سه مخزن ذخیره آب در استان و بهره‌مندی بیش از ۵۰۰۰ نفر از آن خبر داد.

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: در شرایطی که دشمنان امنیت و زیرساخت‌های کشور را هدف قرار داده‌اند، شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با عزمی راسخ و روحیه‌ای جهادی، خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت قرار داده و پروژه‌های زیرساختی حیاتی را با جدیت دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: بر این اساس، مخزن یک هزار مترمکعبی دانشگاه ایلام، مخزن ۱۰۰ مترمکعبی سرتنگ زعفرانیه مهران و مخزن ۱۰۰ مترمکعبی گراب خوشادول ملکشاهی تکمیل و آماده بهره‌برداری شده‌اند. این اقدامات در راستای تقویت ذخیره‌سازی آب و اطمینان از پایداری شبکه توزیع در شرایط اضطراری صورت گرفته است.

محمدی همچنین به پیشرفت عملیات اجرایی در پروژه‌های دیگر اشاره کرد و گفت: پروژه‌های احداث مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی قوچعلی، مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی ایوان، مخزن ۵۰ مترمکعبی سیرکانه و مخزن ۵۰ مترمکعبی باغ هلیلان با پیشرفتی بین ۳۰ تا ۹۰ درصد، بدون وقفه و با سرعت در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: در کنار افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی، نوسازی و بهسازی شبکه‌ها و خطوط انتقال آب نیز به طور جدی در دستور کار قرار دارد تا از هرگونه اختلال در تأمین آب شرب سالم و پایدار جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.