مجتمع بهداشتی امام سجاد (ع) رشت پس از ۲ ماه آغاز به کار کرد

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 13:56
رشت- معاون بهداشت، درمان و دفاع زیستی سپاه قدس گیلان از آغاز به کار مجدد مجتمع بهداشتی امام سجاد (ع) رشت پس از ۲ ماه خبر داد و گفت: این مرکز با ساعات کاری شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی است.

سرهنگ سعید نجار سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث دی ماه ۱۴۰۴ و حمله اغتشاشگران از سوی رژیم صهیونیستی-آمریکایی که منجر به آتش‌سوزی این مجتمع و به شهادت یک پرستار جوان شد، اظهار کرد: مجتمع بهداشتی امام سجاد (ع) رشت طی دو ماه تجهیز و مجدداً آغاز به کار کرده است.

معاون بهداشت، درمان و دفاع زیستی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این مجتمع آماده خدمت‌رسانی به مردم از اقشار مختلف است، افزود: درمانگاه عمومی و تزریقات، درمانگاه تخصصی، رادیولوژی دندان و سونوگرافی، داروخانه، دندانپزشکی و دندانسازی از جمله امکانات کامل این مرکز است تا به بهترین نحو به مراجعین خدمت‌رسانی کند.

وی با تقدیر از همکاری همه مسئولان به منظور تسریع در شروع به کار این مجتمع بهداشتی و درمانی، تصریح کرد: ساعات کاری این مجتمع در ایام نوروز از ۸ صبح تا ۲۰ و پس از آن به صورت شبانه‌روزی خواهد بود تا نیازهای اورژانسی و فوری مردم به سرعت پاسخ داده شود.

نجار سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: مکان جدید این مجتمع در رشت، خیابان شهدا، جنب کارخانه پاستوریزه و مکان کنگره شهدا واقع شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.