تصمیم تازه برای لیگ نخبگان آسیا؛ تراکتور از ایران خارج می‌شود

خبرورزشی دوشنبه 03 فروردین 1405 - 14:36
احتمالا تمرینات تراکتور در ترکیه آغاز خواهد شد تا برای ادامه رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا آماده شوند.

در شرایطی که تکلیف تنها نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا، یعنی تراکتور، نامشخص بود، روزنامه «الشرق الاوسط» این ابهام را برطرف کرد. طبق این گزارش، دیدار یک‌هشتم نهایی منطقه غرب روزهای ۲۴ یا ۲۵ فروردین (۱۳ و ۱۴ آوریل) در جده برگزار می‌شود.

حالا شاگردان محمد ربیعی باید خود را برای مصاف با شباب‌الاهلی آماده کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌زودی برنامه رسمی را اعلام خواهد کرد و در صورت تأیید، تمام مراحل از یک‌هشتم تا فینال از ۱۳ تا ۲۵ آوریل به‌صورت متمرکز در جده برگزار می‌شود.

با این حال با توجه به اینکه هنوز ایران در شرایط جنگی قرار دارد و امکانی برای شروع تمرینات وجود ندارد،به احتمال زیاد اعضای تراکتور راهی ترکیه و شهر استانبول خواهند شد تا تمرینات خود را شروع کنند. تعداد زیادی از بازیکنان تراکتور در اردوی تیم ملی هستند، خارجی‌های این تیم هم در کشورهایشان حضور دارند.

باشگاه تراکتور منتظر تصمیم نهایی AFC هستند تا برنامه‌ریزی برای شروع تمرینات را انجام دهند. همچنین سایر نفرات تراکتور،از جمله اعضای کادرفنی این تیم که در داخل کشور هستند، به صورت زمینی راهی ترکیه خواهند شد تا بتوانند اردوی خود را در این کشور برگزار کنند و سپس راهی عربستان شوند.

در همین رابطه: شرایط جدید برگزاری لیگ نخبگان آسیا/ شهر میزبانی تراکتور تعیین شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.