رایزنی تلفنی وزیر خارجه قطر با همتایان عرب

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 14:41
وزیر خارجه قطر تلفنی با وزرای خارجه عربستان، کویت، امارات و مصر گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر تلفنی با وزرای خارجه عربستان، کویت، امارات و مصر گفتگو کرد.

براساس بیانیه وزارت خارجه قطر، در این تماس، تحولات منطقه و پیامدهای خطرناک آن بر امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی و راه‌های حل مسالمت آمیز همه اختلافات بررسی شد.

وزرای خارجه قطر، عربستان، کویت، امارات و مصر بر لزوم تقویت هماهنگی و تشدید تلاش‌های مشترک برای توقف فوری اقدامات تنش زا و بازگشت به میز مذاکره و ترجیح زبان عقل و حکمت برای مهار بحران در راستای تضمین امنیت جهانی، آزادی دریانوردی و سلامت محیط زیست و حفظ ثبات منطقه تاکید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.