آیت الله لائینی : امنیت پایدار و مطلوبی در مازندران حاکم است

خبرآنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 14:51
نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از خدمات مدیریت ارشد استان در تنظیم بازار ایام نوروز و شرایط جنگی، گفت: در حال حاضر امنیت پایدار و مطلوبی در مازندران حاکم است.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات بی‌وقفه استاندار و مجموعه مسئولان استان، تاکید کرد: مدیریت استان در شرایط کنونی که مازندران با چالش‌های متعددی از جمله جمعیت مهاجر، مسافران و وضعیت جنگی روبرو است، کاری بسیار بزرگ و سخت را به عهده دارد. ‎

وی خاطرنشان کرد: مازندران با جمعیتی چند برابر جمعیت اصلی، میزبان مهاجران و مسافران بسیاری است و رسیدگی به امور مختلف در حوزه‌های سلامت، امنیت، تأمین کالاهای مورد نیاز، انرژی، سوخت و بهداشت، به هیچ وجه کار آسانی نیست. مردم استان امروز به خوبی مشاهده می‌کنند که هیچگونه کمبود و فشاری در این عرصه‌ها احساس نمی‌شود و این شرایط مطلوب، خود به خود ایجاد نشده است.

امام جمعه ساری تاکید کرد: قطعاً کسانی در دل این شرایط سخت جنگی با تدبیر و تلاش، فضای مناسب و آرامش‌بخشی را فراهم کرده‌اند و در رأس این مسئولین، جناب آقای استاندار قرار دارد که زحمات و خدماتشان شایسته تقدیر و تشکر ویژه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران مجدداً از تلاش‌های استاندار و تمامی مسئولان استان در راستای حفظ آرامش، امنیت و تأمین نیازهای مردم قدردانی کرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.