ریزش برداری محور ارتباطی یاسوج-شیراز تا امشب به پایان می رسد

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 14:52
یاسوج-معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ریزش برداری گردنه مله شوره در محور ارتباطی یاسوج-شیراز تا امشب به پایان می رسد.

مهدی نوری پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ریزش کوه در منطقه مله شوره واقع در محور ارتباطی یاسوج-شیراز خبر داد و گفت: ساعت ۱۰ و ۱۷ دقیقه صبح دوشنبه بارش‌ شدید باران موجب ریزش کوه در منطقه مله شوره شد.

معاون راهداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از دریافت گزارش ریزش در منطقه مله شوره، بلافاصله تیم‌های عملیاتی و ماشین‌آلات راهداری به محل اعزام و پیش‌بینی می‌شود عملیات ریزش برداری تا امشب به پایان برسد.

وی با بیان اینکه تردد در جاده مله شوره در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش‌ باران تا پایان هفته جاری احتمال ریزش در سایر محورهای استان وجود دارد.

نوری به رانندگان توصیه کرد در روزهای بارندگی به‌خصوص در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی با سرعت و فاصله مطمئنه رانندگی کنند و چون امکان رانش و ریزش وجود دارد با تردد رانندگی کنند.

وی افزود: رانندگان در صورتی که با مخاطره‌ای مواجه شوند با سامانه ۱۱۴ راهداری تماس حاصل کنند تا نسبت به رفع انسداد مسیر اقدام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.