وزیر نیرو با اشاره به آمادگی نیروگاههای کشور برای تولید برق، گفت: در حال حاضر و با توجه به ایام غیرپیک، ظرفیت تولید برق کافی برای تامین نیاز منطقه وجود دارد.

به گزارش
خبرگزاری صداوسیما علی آبادی ، وزیر نیرو در جریان بازدید خود از نیروگاه نیشابور اظهار داشت: نیروگاههای کشور آماده تولید برق هستند و همکاران ما شبانهروز در تلاش هستند تا خللی در تامین آب و برق به وجود نیاید.
وی با اشاره به ایام غیرپیک مصرف برق، افزود: امروز چون در ایام غیر پیک هستیم ظرفیت تولید برق به حدی هست که میتوانیم حتی برق مورد نیاز منطقه را هم تامین کنیم.
علیآبادی همچنین با هشدار نسبت به تهدیدات دشمن، گفت: تهدیدات غیرقانونی دشمن امریکایی صهیونیستی خلاف قوانین بینالملل است و حمله به تاسیسات برقی به معنای حمله به مردم تلقی می شود.
وزیر نیرو در پایان ابراز امیدواری کرد که جنگ وارد این مرحله غیرانسانی نشود و هر چه سریعتر شاهد صلح و آرامش باشیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.