احمدی: عملیات ترمیم خط انتقال گاز شیروان بدون قطعی انجام شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 15:10
شیروان- فرماندار شیروان گفت: عملیات ترمیم خط انتقال اصلی گاز شیروان و بجنورد که از شب گذشته آغاز شده بود، بدون قطع جریان گاز و با موفقیت کامل به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیروان، محمد احمدی اظهار کرد: در پی بروز آسیب در خط انتقال اصلی گاز شیروان و بجنورد و ضرورت انجام عملیات ترمیم فوری، با اتخاذ تمهیدات ویژه، عملیات ترمیم از شب گذشته با تلاش شبانه‌روزی عوامل مربوطه آغاز و در ساعات اولیه صبح روز سوم فروردین با موفقیت کامل به اتمام رسید.

وی گفت: به رغم احتمال برنامه‌ریزی قطع موقت گاز، با هماهنگی دقیق دستگاه‌های اجرایی و حضور میدانی مدیران، این مشکل به نحو مطلوب مدیریت شد.

فرماندار شیروان افزود: موفقیت در حفظ پایداری جریان گاز، نماد هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در مدیریت بحران است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.