ترامپ از تهدیدات خود علیه زیرساخت های انرژی عقب نشست

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 15:19
دونالد ترامپ در سایه هشدار قاطع ایران مبنی بر مقابله به مثل با هر گونه تجاوز به زیرساخت های انرژی ایران، از تهدیدات واهی خود در حمله به تاسیسات انرژی ایران عقب نشست.

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی در فضای مجازی ضمن عقب نشینی از تهدیدات ضرب الاجل اعلام شده خود در خصوص حمله به تاسیسات انرژی ایران مدعی شد که مذاکراتی را طی دو روز گذشته با ایرانی ها داشته است که خوب و ثمر بخش است.

رئیس جمهور آمریکا گفت که مذاکرات ما در خصوص دستیابی به راه حل کامل و فراگیر برای توقف اقدامات خصمانه در خاورمیانه است.

ترامپ ادامه داد: من دستور تعویق تمام حملات علیه تاسیسات انرژی و زیرساختی ایران را به مدت ۵ روز صادر کرده ام.

وی مذاکرات ادعایی را عمیق و مفصل و سازنده خواند و گفت که این مذاکرات طی این هفته ادامه خواهد داشت.

ایران در واکنش به تهدیدات ترامپ مبنی بر حمله به زیرساخت های انرژی ایران بعد از ضرب الاجل ۴۸ ساعته هشدار داد که حمله به زیرساخت های انرژی و حیاتی رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه در صورت عملی شدن این تهدید در دستور کار نیروهای نظامی ایران خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.