وزیر خارجه عمان: می‌ترسم که اگر جنگ ادامه یابد، اوضاع بسیار بدتر شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 16:02
وزیر خارجه سلطان نشین عمان با اشاره به اینکه ایران آغازگر جنگ نبوده است گفت: من می‌ترسم که اگر جنگ ادامه یابد، اوضاع بسیار بدتر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان با بیان اینکه جنگ در منطقه موجب مشکلات اقتصادی گسترده‌ای شده گفت که عمان در تلاش است تا تمهیدات عبور امن از تنگه هرمز را فراهم کند.

بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان روز دوشنبه در بیست و چهارمین روز از جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت: صرف نظر از دیدگاه شما نسبت به ایران، این جنگ ساخته و پرداخته آنها (ایران) نیست.

وزیر خارجه عمان بیان کرد: این موضوع در حال حاضر باعث مشکلات اقتصادی گسترده‌ای شده است و من می‌ترسم که اگر جنگ ادامه یابد، اوضاع بسیار بدتر شود.

وی گفت که عمان به شدت در تلاش است تا تمهیدات عبور امن از تنگه هرمز را فراهم کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.