برای کاهش تنش با ایران باید اسرائیل مهار شود

صدا و سیما سه شنبه 04 فروردین 1405 - 08:07
مدیر مستعفی مرکز ملی مبارزه با تروریسم در آمریکا گفت: برای کاهش تنش با ایران، باید اسرائیل را مهار کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «جو کنت» در یک گفت‌وگو، اظهار داشت: ترامپ، اگر اسرائیل به‌ویژه نتانیاهو را مهار نکند، همه تلاش‌ها بی‌نتیجه خواهد بود.

مدیر مستعفی مرکز ملی مبارزه با تروریسم در آمریکا تصریح کرد: اسرائیل، حمله‌های گسترده‌ای را برای نابودی گفت‌وگوها و در نتیجه، تضعیف توانایی ما انجام می‌دهد و جنگ را تشدید می‌کند.

گفتنی است، جو کنت در اعتراض به جنگ آمریکا علیه ایران، استعفا داد.

بخشی از گفت‌و‌گوی جو کنت درباره مخالفت «چارلی کرک» از نزدیک‌ترین مشاوران ترامپ با جنگ علیه ایران و اعتقاد او به بازنگری در روابط آمریکا با اسرائیل و سپس، قتل ناگهانی او را ببینید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.