فرماندار عسلویه: جهاد فرهنگی و حضور میدانی مردم اثرگذاری بالایی دارد

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 03:20
بوشهر- فرماندار عسلویه گفت: در شرایط کنونی جهاد فرهنگی و حضور میدانی مردم اهمیت اثرگذاری بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار شنبه‌شب در اجتماع انقلابی مردم عسلویه با بیان اینکه کشور عزیزمان در سه جبهه نظامی، میدانی و رسانه‌ای در حال دفاع است اظهار کرد: نیروهای مسلح، حضور پرشور مردم و رسانه‌های داخلی، نقشه‌های شوم آمریکایی-صهیونیست‌ها را در هر جبهه خنثی کرده‌اند.

وی جبهه اول را جنگ نظامی و تسلیحاتی نامید و بیان کرد: نیروهای مسلح ما با تمام توان در حال دفاع از میهن هستند و دست برتر دارند.

پاسالار جبهه دوم را جنگ در میدان و کف خیابان توصیف کرد و افزود: دشمنان با همکاری عوامل نفوذی، گروهک‌های تجزیه‌طلب و سلطنت‌طلبان برای آشوب خیابانی برنامه‌ریزی کرده بودند، اما حضور پرشور مردم در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب، این نقشه‌ها را خنثی کرد.

فرماندار عسلویه: جهاد فرهنگی و حضور میدانی مردم اثرگذاری بالایی دارد

وی جبهه سوم را جنگ رسانه‌ای و روایت کذب رسانه‌های دروغ‌پراکن برشمرد و گفت: دشمن با شایعه‌پراکنی به میدان آمده، و قصد بر هم زدن امنیت مردم را داشتند اما رسانه ملی و رسانه‌های داخلی و محلی ما جنایات دشمن آمریکایی-صهیونیستی و واقعیت‌های این جنگ تحمیلی را برای مردم دنیا به نمایش گذاشته‌اند و در این جبهه هم رسوا شده‌اند.

فرماندار عسلویه از مردم عسلویه برای حضور انقلابی قدردانی و بر ادامه جهاد فرهنگی و حضور میدانی تأکید ورزید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.