افشاگری معاون سابق موساد از هزینه اسرائیل برای تغییر حکومت در ایران

تابناک یکشنبه 09 فروردین 1405 - 04:36
رام بن باراک، معاون سابق رئیس موساد و عضو کنست گفت: «موساد میلیاردها شِکِل برای براندازی و تغییر حکومت ایران هزینه کرده اما موفق نشده است و حالا نتانیاهو دنبال قربانی و مقصر می‌گردد. من باور ندارم که موساد موفق به براندازی حکومت ایران شود.» با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.
رام بن باراک، معاون سابق رئیس موساد و عضو کنست گفت: «موساد میلیاردها شِکِل برای براندازی و تغییر حکومت ایران هزینه کرده اما موفق نشده است و حالا نتانیاهو دنبال قربانی و مقصر می‌گردد. من باور ندارم که موساد موفق به براندازی حکومت ایران شود.» با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.