تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به منطقه مسکونی در شفت

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 08:10
شفت- یک منطقه مسکونی بامداد یکشنبه در شهرستان شفت مورد حمله دشمن آمریکایی- رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد یکشنبه یک منطقه مسکونی در شهرستان شفت مورد هدف حملات آمریکایی- رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات اولیه، در این تجاوز یک واحد مسکونی در این منطقه مورد اصابت قرار گرفته اما تاکنون جزئیات دقیقی از میزان خسارات احتمالی، تعداد مصدومان یا آمار شهدا منتشر نشده است.

اکنون تیم‌های امدادی در محل حادثه حضور دارند و بررسی ابعاد این حادثه توسط مسئولان در حال انجام است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.