حزب الله لبنان شهادت خبرنگاران المنار و المیادین را تسلیت گفت

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 08:47
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، شهادت خبرنگاران شبکه‌های المنار و المیادین و همچنین یک عکاس خبری را در حمله‌های تروریستی رژیم صهیونیستی به لبنان تسلیت گفت.

حزب الله لبنان شهادت خبرنگاران المنار و المیادین را تسلیت گفت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: امثال حاج علی حسن شعیب خبرنگار المنار، فاطمه فتونی خبرنگار المیادین و محمد فتونی، عکاس و برادر این خبرنگار، تنها از نظر فیزیکی کشته می‌شوند، اما روایت‌های پیروزی که با کلمات ساخته و پرداخته و با لنز‌های دوربین خود ثبت کرده‌اند، جاودانه می‌ماند.

رسانه‌های لبنانی دیروز گزارش دادند «فاطمه فتونی» خبرنگار این رسانه و «محمد فتونی» عکاس خبری در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیدند. «علی شعیب» خبرنگار شبکه المنار نیز در حمله‌ای دیگر در جنوب لبنان به شهادت رسید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.