بیست و هشتم قرار حضور در میدان معلم

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 09:02
در بیست و هشتمین حضور شبانه شهروندان منطقه ۱۸ در میدان معلم ، حاضران بر ادامه راه رهبر انقلاب و پایبندی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  در بیست و هشتمین شب از شهادت رهبر انقلاب، حجت الاسلام المسلمین آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جمع سوگواران و شهروندان منطقه ۱۸ در میدان معلم حضور یافت.
عضو شورای شهر تهران در این مراسم تاکید کرد: خط مقدم‌ جبهه همین میادین و خیابان هاست

 خیابان را رها نمی‌کنیم؛ لانچر ما در خیابان‌هاست
همچنین در این مراسم شاهد روایت مادری بودیم که هرشب در میدان معلم تهران چای پخش می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.