تردد در بنادر پل و لافت بدون وقفه در جریان است

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 09:13
بندرعباس- تردد خودروها و مردم از بنادر پل و لافت در حال انجام است و حمله بامداد امروز وقفه‌ای در آن ایجاد نکرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی استانداری هرمزگان بندر پل و بندر لافت با وجود حمله شب گذشته که به شهادت ۵ نفر انجامید، همچنان فعال بوده و تردد شناورهای مسافری و تجاری بدون هیچگونه مشکل و وقفه ای در حال انجام است.

نیروهای امدادی و انتظامی بلافاصله پس از حادثه در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دادند. این حادثه هیچ اخلالی در روند تردد و فعالیت بنادر ایجاد نکرده و شهروندان میتوانند طبق برنامه زمانبندی قبلی برای تردد اقدام کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.