تظاهرات آلمانیها در حمایت از ایران
جمعیتی میلیونی از شهروندان لندن نیز روز شنبه با حضور در خیابانهای این شهر، در اعتراض به جنگ و سیاستهای مداخلهجویانه ایالات متحده، رژیم صهیونیستی و حمایت دولت بریتانیا از این رویکردها علیه مردم ایران و فلسطین، همچنین در مخالفت با راست افراطی، دست به تظاهرات زدنده بودند.
در این تظاهرات همچنین نسبت به گسترش رویکردهای جنگطلبانه و افراطی در سطح جهانی هشدار داده و تأکید کرده بودند که ادامه این روند میتواند پیامدهای گستردهای برای صلح و امنیت بینالمللی به همراه داشته باشد.
معترضان فرانسوی در حالی که پرچم این کشور و پلاکاردهایی با مضامین «نه به جنگ»، «نه به مرکوسور»، «نه به فساد» و «نه به کاهش برنامهریزیشده جمعیت» را حمل میکردند، در این راهپیمایی شرکت کردند.
تظاهراتکنندگان همچنین با سر دادن شعارهایی همچون «اوکراین، ایران؛ جنگهای ما نیستند»، «فرکسیت» (خروج فرانسه از اتحادیه اروپا)، «خروج سریع از اروپا و ناتو» و «استیضاح مکرون»، خواستار کاهش مالیاتها، کاهش قیمت انرژی و پایان دادن به جنگها شدند.
همچنین «فلوریان فیلیپو» رهبر حزب «میهنپرستان» در جریان این تظاهرات با پائین انداختن پرچم اتحادیه اروپا از سکوی سخنرانی، خواستار خروج فرانسه از اتحادیه اروپا شد.
این گزارش در حال بروزرسانی است ...










