تاکید بازرس کل استان کردستان در تقویت نظارت بر شبکه آب شرب سنندج 

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 09:35
بازرس کل استان کردستان از شرکت آب و فاضلاب به صورت سرزده بازدید کرد  تا وضعیت پایداری و سلامت شبکه آبرسانی را از نزدیک ارزیابی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این بازدید وضعیت کلی تأمین و کیفیت آب شرب شهر سنندج مورد ارزیابی قرار گرفت. محمدامین حیدری با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان، تأکید کرد تمامی شاخص‌های کیفی و کمی آب باید به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه رصد شود.

بازرس کل استان کردستان برای تقویت این روند، خواستار ارتقای سطح نظارت‌ها شد. وی استقرار سیستم‌های پایش تصویری و آنلاین را برای کنترل لحظه‌ای شبکه ضروری دانست و از مدیران آبفا خواست سرعت واکنش به حوادث و اتفاقات احتمالی در شبکه آبرسانی را افزایش دهند تا خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود.

بازرس کل استان در ادامه با حضور در بخش‌های مختلف شرکت آب و فاضلاب، ضمن تبریک سال نو به کارکنان این مجموعه، از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل قدردانی کرد و تداوم خدمت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان را حائز اهمیت دانست.

حیدری همچنین اطمینان داد چرخه نمونه‌برداری، آزمایش‌های دقیق و بازرسی‌های دوره‌ای در مجموعه آبفا به طور مستمر در حال انجام است و این روند نظارتی برای تضمین کیفیت آب شرب ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.