پویش ملی «کنار مردم» برای روایت خدمات دوران جنگ برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 09:37
کرمانشاه - مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از آغاز پویش ملی «کنار مردم» برای جمع‌آوری روایت‌های مردمی از خدمات‌رسانی در دوران جنگ خبر داد.

مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی و جنگ تحمیلی آمریکایی ـ اسرائیلی، پویش ملی «کنار مردم» با هدف جمع‌آوری روایت‌های مردمی از فعالیت‌های خدمت‌رسانی در این دوران راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این پویش با هشتگ «وقتی خدمت ادامه دارد» از سوی سازمان بهزیستی کشور آغاز شده و تلاش دارد روایت‌های مستند از خدمات مددکاران، روانشناسان، نیروهای خدمت‌رسان و شرکای اجتماعی این سازمان در دوران جنگ رمضان را گردآوری کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ فروردین‌ماه سال جاری تعیین شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف برای این پویش ارسال کنند.

درویشی ادامه داد: قالب‌های پیش‌بینی شده برای ارسال آثار شامل فیلم مستند یا ویدئوی کوتاه یک تا سه دقیقه‌ای، روایت مکتوب مانند خاطره حداکثر تا ۵۰۰ کلمه، فایل صوتی یک تا سه دقیقه‌ای و همچنین عکس همراه با توضیح روایت یا عکس‌نوشت است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان بله به شناسه @kenaremardom یا از طریق شماره تماس ۰۹۱۷۶۰۴۰۶۴۷ ارسال کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان از تمامی فعالان حوزه‌های اجتماعی و خدماتی دعوت کرد با ارسال روایت‌ها و تجربه‌های خود در این پویش ملی مشارکت کنند تا بخشی از تلاش‌های خدمت‌رسانان در دوران جنگ ثبت و مستندسازی شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.