پایداری خدمات بهداشتی در استان کرمانشاه با وجود آسیب ۴۲ مرکز

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 10:57
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در بازدید از مراکز بهداشتی کرمانشاه از پایداری خدمات بهداشتی در این استان با وجود آسیب ۴۲ مرکز خبر داد.

پایداری خدمات بهداشتی در استان کرمانشاه با وجود آسیب ۴۲ مرکز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست مشترک رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با دکتر ایمانی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر مرادی بر ضرورت بررسی و ارائه خدمات بهداشتی با توجه به شرایط ویژه کشور در جنگ تحمیلی و همچنین چالش‌ها و نیاز‌های معاونت بهداشتی کرمانشاه برای ارائه خدمات بهینه تأکید کرد.

در ادامه، دکتر ایمانی گزارشی از آخرین وضعیت ارائه خدمات بهداشتی در سطح استان توسط واحد‌های مربوطه ارائه داد.

وی اعلام کرد که از ابتدای جنگ تاکنون، ۴۲ واحد ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی، درمانی در استان دچار آسیب شده‌اند، اما با وجود این خسارات، کوچک‌ترین خللی در روند ارائه خدمات ایجاد نشده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: برخی از مراکز آسیب‌دیده بلافاصله پس از تأمین فضای فیزیکی مناسب به مکان‌های جدید منتقل شده و خدمات به صورت پایدار ادامه دارد.

در ادامه گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات در زمینه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر در استان توسط مهندس عالی زاده، رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت این دانشگاه ارائه و چالش‌ها و نیازمندی‌های تجهیزاتی و پشتیبانی در این خصوص بررسی و در این راستا تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

در پایان این نشست دکتر مرادی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، از تلاش‌ها و زحمات تیم مدیریتی معاونت بهداشت و همکاران حوزه بهداشت استان کرمانشاه قدردانی و بر پیگیری مصوبات جلسه برای تأمین تجهیزات و ارتقاء زیرساخت‌ها تأکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.