خنثی‌سازی مهمات باقیمانده از حملات در میناب طی ظهر امروز

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 11:00
بندرعباس- ظهر امروز انفجارهای کنترل شده‌ای در شهر میناب انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،روابط عمومی استانداری هرمزگان اعلام کرد که عملیات خنثی‌سازی و انفجار مهمات باقیمانده از حملات اخیر آمریکایی - صهیونیستی در شهرستان میناب، امروز (یکشنبه) انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، به دلیل این عملیات که از صبح امروز تا حوالی ظهر ادامه خواهد داشت، احتمال شنیدن صدای انفجار در این شهرستان وجود دارد.

روابط عمومی استانداری هرمزگان با تاکید بر کنترل‌شدن این انفجارها، از شهروندان خواست که هیچ گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.