اموال دست اندرکاران شبکه‌های تروریستی ماهواره‌ای ضبط و توقیف شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 11:06
اموال دست اندرکاران شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به دولت‌ها و سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی و غربی که در دو جنگ تحمیلی اخیر در ایران نقش موثری ایفا کرده بودند، با دستور قضایی توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به دولت‌ها و سرویس‌های صهیونیستی و غربی با تعریف کار ویژه سفیدشویی و توجیه جنایت‌های آمریکایی-صهیونیستی علیه مردم غیر نظامی ایران اسلامی نقاب نفاق و دشمنی خود را بیش از گذشته کنار زده‌اند.

این شبکه‌های ماهواره‌ای با نفوذ در میان عده‌ای از عناصر خودفروخته و وطن فروش در داخل تمام تلاش خود را برای جمع آوری اطلاعات به نفع ارتش‌های تروریست حمله کننده به خاک جمهوری اسلامی به کار بسته‌اند.

در همین رابطه و با توجه به نقش مخرب و جاسوسی این شبکه‌ها با توجه به گزارش دریافتی، اموال دست اندرکاران این شبکه‌های ماهواره‌ای تروریستی در داخل کشور شناسایی و دستور ضبط و توقیف آنها صادر شده است.

این گزارش حاکی است با تکمیل گزارش مورد اشاره مقام قضایی نسبت به مصادره اموال دست اندرکاران این شبکه‌های تروریستی اقدام خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.