ساختمان تلویزیون العربی در تهران خسارت دید + عکس

همشهری آنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 11:10
خبرنگار تلویزیون العربی در تهران روز یکشنبه ـ نهم فروردین ماه ـ گزارش داد که ساختمان محل دفتر این شبکه پس از اصابت موشک آسیب دیده است.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وبگاه خبری تلویزیون العربی، حازم کلاس، خبرنگار تلویزیون العربی در تهران، با استفاده از تلفن همراه خود، خسارات وارده به دفتر را مستند کرد.

خبرنگار تلویزیون العربی در حال تهیه گزارش زنده بود که ناگهان ارتباط قطع شد و در حال حاضر این ارتباط قطع است.

در ادامه مشخص شد که علت، حمله موشکی بوده که خسارات قابل توجهی به خیابانی که ساختمان دفتر تلویزیون العربی در تهران در آن قرار دارد، وارد کرده است.

دفتر برای اطمینان از امنیت کارکنانش تخلیه شد.

ساختمان تلویزیون العربی در تهران خسارت دید + عکس

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.