ناو جنگی آمریکایی «یو‌اس‌اس تریپولی» وارد خاورمیانه شد

افکار نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 11:12
فرماندهی مرکزی آمریکا ادعا کرد که ناو آمریکایی یو‌اس‌اس تریپولی به منطقه خلیج‌فارس رسیده است.

این اقدام، به گفته تحلیل‌گران، به تشدید تنش‌ها و افزایش نگرانی‌ها از گسترش دامنه جنگ در منطقه منجر شده است.

کشتی تریپولی از نوع آمریکایی، فرمانده گروه رزمی خود موسوم به «گروه تریپولی» است که تحت پوشش واحد ۳۱ نیروی گشت‌زنی دریایی فعالیت می‌کند.

این گروه شامل حدود ۳.۵ هزار نفر از دریانوردان و تفنگداران دریایی، هواپیماهای ترابری و جنگنده‌های هجومی، و تجهیزات پیاده‌سازی تاکتیکی و آبی-خاکی است و به ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا، آماده اجرای عملیات نظامی می‌باشد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.