ساختمان تلویزیون العربی در تهران خسارت دید

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 11:19
خبرنگار تلویزیون العربی در تهران روز یکشنبه نهم فروردین‌ماه گزارش داد که ساختمان محل دفتر این شبکه پس از اصابت موشک آسیب دیده است.

به گزارش خبرآنلاین براساس گزارش ایسنا به نقل از وبگاه خبری تلویزیون العربی، حازم کلاس، خبرنگار تلویزیون العربی در تهران، با استفاده از تلفن همراه خود، خسارات وارده به دفتر را مستند کرد.

فیلم، میزان تخریب در منطقه و خسارت به دفتر تلویزیون العربی در تهران را نشان می‌داد. خبرنگار تلویزیون العربی در حال تهیه گزارش زنده بود که ناگهان ارتباط قطع شد و در حال حاضر این ارتباط قطع است. در ادامه مشخص شد که علت، حمله موشکی بوده که خسارات قابل توجهی به خیابانی که ساختمان دفتر تلویزیون العربی در تهران در آن قرار دارد، وارد کرده است. دفتر برای اطمینان از امنیت کارکنانش تخلیه شد.

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.