اذعان تل‌آویو به فعال شدن پی‌درپی آژیرهای خطر در اراضی اشغالی

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 12:16
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به فعال شدن پی در پی آژیرهای خطر در اراضی اشغالی اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تنها طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۴۰ بار آژیرهای خطر در سراسر فلسطین اشغالی به صدا درآمدند. پیشتر منابع صهیونیستی به ویرانی های برجای مانده از عملیات های موشکی ایران اشاره کرده بودند.

همچنین منابع عبری زبان از حضور صدها صهیونیست در فرودگاه العقبه اردن خبر دادند.

پیشتر نیز گزارش شده بود هزاران صهیونیست از ترس حملات موشکی ایران به سمت صحرای سینای مصر فرار کرده اند.

اذعان تل‌آویو به فعال شدن پی‌درپی آژیرهای خطر در اراضی اشغالی

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.