۳ میلیون مترمکعب روان‌آب در بندهای آبخیزداری اصفهان استحصال شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 12:55
اصفهان- معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: در پی بارش‌های هفته نخست فروردین ۳ میلیون مترمکعب روان‌آب دربندهای آبخیزداری اصفهان استحصال شد.

حسین یاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های روزهای ابتدایی فروردین ماه، اثرات مثبتی در طبیعت و آبخیزداری در برخی از شهرستان‌های استان داشته است.

وی ادامه داد: میزان بارندگی در این چند روز بین ۱۵ تا ۵۰ میلیمتر در سطح شهرستان‌ها متغیر بوده و منجر به آبگیری پروژه‌های آبخیزداری در شهرستان‌های کاشان، جرقویه، اردستان، بوئین میاندشت، سمیرم، نطنز و فریدونشهر شده است.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموع، میزان آبگیری در این شهرستان‌ها به حدود سه میلیون مترمکعب رسیده است.

یاری افزود: با وجود بارش‌های مناسب در سایر شهرستان‌ها، آبگیری پروژه‌های آبخیزداری صورت نگرفته و بیشتر این بارش‌ها به نفوذ در خاک و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی کمک کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.