نماینده مردم تهران در مجلس با اعلام تصمیم مهم خروج ایران از NPT، گفت: خروج ایران از NPT نشان از قدرت مضاعف مان دارد زیرا این مسئله برای کشورمان هیچ سودی نداشته و حتما این مهم در مجلس پیگیری می شود تا با حضور نمایندگان خروج کشورمان برای منافع مان به اجماع برسد.
به گزارش شمال نیوز، امیرحسین ثابتی امشب در اجتماع پرشور بیعت و خونخواهی مردم دیار هزار سنگر در میدان شهدای 17 شهریور، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل با راه اندازی جنگ ۱۲ روزه قصد شهادت رهبر انقلاب را داشتند ولی به هدف نرسیدند و در فتنه ۱۸ و ۱۹ دی با به خیابان کشاندن مردم بیش از ۳ هزار نفر را به کام مرگ بردند و ادعاهای مضحک در مورد کشته سازی های خود داشتند.وی با اشاره به ناکامی دشمنان در فتنه اخیر، افزود: در نخستین گام جنگ رمضان امریکا و اسرائیل دست به شهادت رهبر انقلاب و فرماندهان ارشد کشور زدند و می خواستند در این بین سه تا پنج روز کار نظام را تمام کنند ولی نزدیک به یک ماه است که گرفتار منجلابی شدند که به دست خود درست کردند.ثابتی با اعلام اینکه تنها چیزی که ما را از فتنه های دشمن نجات می دهد ملت است، تصریح کرد: در اجتماع های شبانه ما از مردم امید و روحیه می گیریم که مخلصانه و شهادت طلبانه در میدان هستند و نه خسته و نه سرد می شوند.نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مردم خیابان و نیروهای مسلح میدان را حفظ می کنند تا به دشمن سیلی محکم بزنیم، ادامه داد: در میدان شیرمردان در سپاه و ارتش شاهکاری بزرگ انجام دادند و اسرائیل را شخم زدند.وی با اشاره به اینکه گرفتن فیلم از لحظه اثابت موشک ایران به اسرائیل و دیگر کشورها جرم بوده و در مسیر سانسور این فیلم ها با جرایم سنگین روبرو است، یاداور شد: بعد جنگ جهانی دوم تاکنون آمریکا دور ایران را پر از پایگاه نظامی کرده و کسی وجود نداشت حتی یه سنگ به سمت آنها پرتاب کند ولی ایران حدود یک ماه است که تمام زیرساخت های امنیتی، نظامی و جاسوسی، راداری و پدافندی آنها به لطف خدا و همت مردم با خاک مساوی کرده است.

ثابتی با اعلام اینکه با نصرت الهی و دعای مردم بعد ۵۰ سال تحریم تنها کشوری در تاریخ نظامی جهان هستیم که هواپیمای فوق مدرن جنگنده F35 رادارگریز را که هیچ راداری آن را درک نمی کند را ساقط کردیم، متذکر شد: امروزه با آمریکا، اسرائیل و حدود ۹ کشور دست نشانده آنها نه تنها در میدان می جنگیم بلکه از آنها تلفات می گیریم و برابر چشمان دنیا آنها را تحقیر می کنیم. وی با بیان اینکه امریکا مقابل خیلی از کشورها جنگ نمی کند و رئیس جمهور انها را به راحتی می دزد ولی برابر ایران دست به جنگ می برد و ادعا کرده که تا پنج روز ما را به زانو در می آورد، افزود: ولی هم اکنون حدود یک ماه است که ما با آنها مردانه می جنگیم.ثابتی با اعلام اینکه آمریکا در تنگه هرمز در گل مانده و قیمت نفت بیش از ۲ برابر شد، گفت: ایران بعد ۴۸ سال تحریم ظالمانه این بار در زمینه نفت در تنگه هرمز تحریم کننده دیگر کشورها است و نفتکش های آنها جرأت ورود به تنگه را ندارند.نماینده مردم تهران در مجلس با اعلام اینکه امروزه آمریکا مصداق خری است که به شدت در گل گیر کرد، ادامه داد: ایران در این جنگ به قدرت جدید در دنیا مبدل شده و حتی دست به تحریم کشورهای دنیا زده است.
وی با اعلام اینکه اصلی ترین ابزار آمریکا و اسرائیل ایجاد ترس است، یادآور شد: این روزها این دو یاوه گوی دنیا از روی استیصال و درماندگی حرف از جنگ زمینی می زنند، تمسخر ترامپ و آمریکا به پرتکرارترین سوژههای دنیا تبدیل شده و دنیا فهمیده پادشاه لخت است و ضعف و استیصال آمریکا و اسرائیل هویدا شده است. ثابتی با اشاره به شهامت و شهادت طلبی مردم کشورمان، گفت: در برخی شهرها و پایتخت مان تهران مردم زیر بمیاران موشک و پهپاد در میدان و خیابان هستند و حضور آنها ترامپ را دیوانه کرده است.وی با بیان اینکه امروز جنگ بر ما تحمیل شده و انتخاب ما نبود، افزود: نقطه ضعف دشمن طولانی شدن جنگ است البته قیمت بالای نفت و گاز که درآمد کشورمان را بسیار بالا برده و میزان فروشمان را بسیار ارتقا داد تا حدی که ایران روزانه بیش از ۲ میلیون بشکه نفت میفروشد.ثابتی با اعلام اینکه امریکا در این جنگ می فهمد که دیگر نمی تواند هر موقع دلش خواست جنگ را شروع کرده و هر زمان خواست آن را پایان دهد، بیان کرد: باید پایان جنگ دست ما رقم بخورد تا دیگر این خبیث های عالم جرأت غلط اضافه نکنند.وی با اشاره به اینکه تضمین واقعی جنگ میدان است و همه به بهترین شکل پای میدان هستند، گفت: دشمن به خیال خام فکر کرد که بعد ترور رهبر انقلاب نیروی مسلح ریزش می کند ولی این آرزو را به گور برده است، خیال مان از میدان و مردم راحت است زیرا وعده الهی و سنت لایتغیر خدا بوده اگر قومی اهل ایستادگی و مقاومت باشند خدا آنها را تنها نمی گذارد.
ثابتی با اشاره به اینکه معجزه الهی است که ما با پهپادهای ۳۰ هزار دلاری موشک های ۴ میلیون دلاری شان را نابود می کنیم و ناو بسیار مجهز و مدرن ۱۳ میلیون دلاری آنها گرفتار می شود، یادآور شد: جنگ در نقطهای تمام خواهد شد که آمریکا و اسرائیل زلیل تر می شوند و مردم مظلوم و شجاع قدرت چندین برابر می گیرند.وی با اعلام تصمیم مهم خروج از NPT ، گفت: سال ها ایران با آژانس انرژی اتمی صادقانه همکاری کرد و نشان داد که به دنبال سلاح هسته ای نیست ولی گروسی رئیس این آژانس رسما نقش جاسوس و دست نشانده آمریکا دارد و خروج ایران از NPT نشان از قدرت مضاعف ایران دارد زیرا این مسئله برای کشورمان هیچ سودی نداشته و تنها کشوری عضو هستیم که تأسیسات مان بمباران شده است.
ثابتی گفت: حتما این مسئله را در مجلس پیگیری می کنیم تا با حضور نمایندگان مجلس خروج کشورمان برای منافع مان به اجماع برسد.نماینده مردم تهران در خانه ملت با اعلام اینکه ۸۵ سال قبل شاه کشور مدعی بود که مدرنترین ارتش منطقه را دارد ولی با حمله نیروهای خارجی خودش اولین کسی بود که از کشور فرار کرده و ارتش آن سه روزه فروپاشید، متذکر شد: به برکت اسلام امروزه ایران تنها ملتی است که دو قدرت اتمی دنیا را به سخره گرفته و چندین برابر بیشتر به آنها ضربه زده است.وی با اعلام اینکه کشورمان امروز عادت به تحقیر کشورهای مستکبر دارد و تبدیل به ابرقدرتی شده که در منطقه تا سالیان سال الگوی دیگر کشورها خواهد بود، گفت: در این شب ها مهمترین سلاح مان دعا است و با حضور پرشور در خیابان، میدان قدرتمندمان را دعا کنیم.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.