تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا اواخر سه‌شنبه

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 13:17
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا اواخر سه‌شنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا اواخر روز سه‌شنبه به‌ویژه در روز سه‌شنبه، سامانه بارشی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: فعالیت این سامانه سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید و گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان به‌ویژه مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خواهد شد. همچنین احتمال ریزش تگرگ در برخی مناطق و بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در این مدت شمال خلیج فارس نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با دمای ۲۶.۱ و دزپارت با دمای ۳.۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

وی افزود: در همین مدت دمای هوای اهواز به بیشینه ۲۶ و کمینه ۱۳.۷ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.