
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد رستمی ضمن محکوم کردن حمله دشمن به مجموعههای صنعتی کشور، گفت: حمله به زیرساختهای یک کشور در جنگ برخلاف مقررات بینالمللی است و نشان میدهد که آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی در دشمنی کردن روی تمام نامردهای دنیا را سفید کردهاند چون به هیچ وجه به مردم و حتی کودکان رحم نمیکنند و به دنبال قتل عام آنها هستند کمااینکه نمونه آن را در مدرسه میناب مشاهده کردیم.
نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حمله دشمنان به زیرساختهای کشورمان نشان دهنده استیصال، ضعف و عصبانیت آنها است که تلاش میکنند از ملت ایران انتقام بگیرند.
وی با بیان اینکه قطعا ما پاسخی کوبندهتر به این اقدام دشمن خواهیم داد، خاطرنشان کرد: ما اعلام کرده بودیم که چشم در مقابل چشم خواهد بود و هر اقدامی که دشمن انجام دهد قطعا در دفاع از خود مقابله به مثل خواهیم کرد.
رستمی افزود: البته این اقدامات دشمن، دست رزمندگان اسلام را برای پاسخی کوبنده باز میکند که زیرساختهای دشمنان را هدف مشروع قرار دهند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه دشمن بر حمله به زیرساختهای کشور متمرکز شده است باید ضرباتی که در پاسخ به آنها میزنیم موثرتر و شکنندهتر باشد.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: البته باید به این مهم اشاره کنم که این اقدامات دشمن نشان میدهد هنوز ملت ایران را نشناختهاند و نمیدانند وقتی به آنها ضربه میزنند متحد و محکمتر میشوند و از نیروهای نظامی، وارد آوردن ضرباتی سنگین تر، شکنندهتر و محکمتر بر دشمن را مطالبه میکنند و تا دستیابی به پیروزی در مقابل دشمنان ایستادگی میکنند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در مورد نحوه ترمیم واحدهای صنعتی آسیب دیده، یادآور شد: ما در تامین زیرساختها چه در حوزه برق و چه فولاد به خودکفایی رسیدهایم و میتوانیم بسیاری از این صنایع را بسازیم و حتی خدمات فنی مهندسی در این حوزهها را به سایر کشورها صادر کردیم بنابراین قطعاً اگر این حملات اشکالاتی را در واحدهای صنعتی ایجاد کرده باشد به سرعت به دست مهندسانمان رفع و خسارتها جبران می شود و به چرخه تولید برمی گردند.