رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از دادسرای مرکز بازدید کرد

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 13:27
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان و کارکنان نهاد‌ها به عنوان خادمان ملت، وظیفه دارند در تأمین نیاز‌های مردم با حداکثر توان تلاش کنند و در این مسیر ارزشمند، از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از دادسرای مرکز بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور سرزده در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، از نزدیک روند خدمت رسانی به مردم را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید ضمن استماع گزارش دادستان مرکز استان، با اشاره به شرایط کنونی کشور و همزمانی حضور مقتدرانه فرزندان این مرزوبوم در میدان‌های دفاع از استقلال و تمامیت ارضی با حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های انقلابی، گفت: مسئولان و کارکنان نهاد‌ها به عنوان خادمان ملت، وظیفه دارند در تأمین نیاز‌های مردم با حداکثر توان تلاش کنند و در این مسیر ارزشمند، از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس، افزود: در آن ایام نیز قضات و کارکنان دستگاه قضائی استان همه توان خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفتند و این روند همچنان در همه سطوح قضائی استان، اعم از دادسراها، دادگاه‌های کیفری دو، حقوقی، دادگاه‌های بخش و محاکم تجدیدنظر، با رعایت دستورالعمل‌های مربوط ادامه دارد و خدمت رسانی به مردم تعطیل ناپذیر است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به اقدامات دادسرای مرکز استان در شرایط کنونی، از عملکرد سید وحید موسویان، دادستان مرکز استان، قدردانی کرد و گفت: علاقه، انگیزه بالا و اشراف کامل وی به مسائل حوزه دادستانی، منجر به اقدامات خوبی شده است که نتایج برخی از آنها در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی ملموس است.

افراسیاب همچنین بر استمرار اقدامات پیشگیرانه معاونت دادسرا در ایام کنونی و همچنین همکاری با ستاد بزرگداشت شهادت مقام معظم رهبری(ره) تأکید کرد و خواستار تداوم این فعالیت‌ها تا حصول نتیجه مطلوب شد.

در حاشیه این بازدید، رئیس کل دادگستری استان از بخش‌های مختلف دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بازدید کرد و ضمن دیدار حضوری با برخی از کارکنان، دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر نمود.

در ادامه این بازدید، سید وحید موسویان، دادستان مرکز استان، به تشریح اقدامات صورت گرفته در مجموعه دادسرا پرداخت و اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، طرح ارجاع متمرکز کلیه پرونده‌ها مستقیماً به شعب تحقیق در دست اجراست تا همکاران قضائی رسیدگی لازم را به عمل آورند.

دادستان مرکز استان با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای سال جدید، گفت: معاونین دادستان در محل دادسرا مستقر هستند و روزانه سه شعبه بازپرسی، سه شعبه دادیاری تحقیق و دو شعبه دادیاری اجرای احکام نیز با در نظر گرفتن ظرفیت ۳۰ درصدی و در معیت همکاران اداری، فعالانه مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی درباره تدابیر اندیشیده شده برای مدیریت تردد در شرایط جنگی، افزود: دو تن از معاونین و دو تن از کارمندان ستادی در اتاقک ورودی ساختمان دادسرا حضور داشته و نسبت به ارشاد قضائی مراجعین محترم و صدور دستورات مقتضی اقدام می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.