۱۲ میلیون نفر-شب مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 13:55
ساری - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: از ۲۵ اسفند تا نهم فروردین، بیش از ۱۲ میلیون و ۴۷۷ هزار نفر-شب اقامت در استان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ایزدی ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور گردشگران در استان طی تعطیلات نوروزی، گفت: از ۲۵ اسفند تا نهم فروردین، بیش از ۱۲ میلیون و ۴۷۷ هزار نفر-شب اقامت در مراکز مختلف استان ثبت شده است که نشان از جذابیت و توانمندی مازندران در پذیرش مسافران دارد.

وی توضیح داد: حدود ۲ میلیون و ۵۹۳ هزار نفر-شب در اقامتگاه‌های رسمی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی اسکان یافته‌اند و ۹ میلیون و ۷۲۸ هزار نفر-شب در مکان‌های غیررسمی اقامت داشته‌اند. همچنین ۱۵۵ هزار و ۵۴۸ نفر-شب در مراکز اقامتی اضطراری استان پذیرش شده‌اند.

ایزدی با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات باکیفیت به گردشگران، افزود: با ادامه تعطیلات، نظارت مستمر بر هتل‌ها و دیگر تأسیسات گردشگری برای اطمینان از تجربه‌ای مطلوب برای مسافران در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.