به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد میدری، به همراه بابایی استاندار یزد، شیخی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و نادر هومنیان مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان، از یکی از مراکز نگهداری از افراد دارای معلولیت جسمی - حرکتی یزد بازدید کردند.
وی ضمن بازدید از مرکز کودکان سی -پی از نزدیک در جریان مسائل کودکان دارای معلولیت ذهنی و میزان کمک های خیرخواهانه مردم استان یزد به این کودکان قرار گرفت و گفت: در روزهایی که کشور درگیر شرایط جنگی است، مردم خیر و نیکاندیش یزد بار دیگر نشان دادند که حمایت از اقشار آسیبپذیر، بهویژه معلولان و توانیابان، در هیچ شرایطی به فراموشی سپرده نمیشود و با همه این حمایت هاست که این کودکان همچنان در سایه توجه و حمایت مستمر خیرین، خدمات توانبخشی، آموزشی و حمایتی دریافت میکنند.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جریان این بازدید، ضمن گفتوگو با مدیران و کارشناسان، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات قرار گرفت و با قدردانی از تلاشهای کادر تخصصی و مددکاران بر لزوم توسعه زیرساختها و ارتقای کیفیت خدمات تأکید کرد.
وی افزود: در ایام حملات ددمنشانه دشمن آمریکایی - صهیونیستی به کشورمان ، نکته قابل توجه آن است که در سراسر کشور حمایتها نهتنها کاهش نیافته، بلکه در بسیاری از موارد بیش از شرایط عادی نیز ادامه داشته است.
در ادامه، استاندار یزد نیز با اشاره به اهمیت اجتماعی این مرکز، از آمادگی مجموعه مدیریتی استان برای حمایت بیشتر خبر داد. همچنین مدیرکل بهزیستی استان گزارشی از وضعیت موجود و نیازهای مرکز ارائه کرد.
در پایان این بازدید، بر تقویت همکاری بین دستگاهها، جذب منابع و اجرای طرحهای نوآورانه برای ارتقای سطح خدمات به این کودکان تأکید شد.